FAQs

Inklapbare content

Hoe kan ik mijn bestelling retour sturen?

Ja je kunt jouw bestelling retour sturen als je aan de voorwaarden voldoet, voor het retourneren van een bestelling verwijzen wij je daarom graag door naar ons retourbeleid

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Een bestelling annuleren is alleen mogelijk als de bestelling nog niet in behandeling is genomen. Mail ons via contact en wij zullen proberen om de bestelling af te breken indien dit nog mogelijk is.

Ik heb geen mail ontvangen

Wij sturen altijd automatisch een bevestigingsmail van jouw bestelling. Indien u deze niet ontvangen heeft kan het zijn dat de mail in uw spam of ongewenste mail is beland. Als dit niet het geval is, stuur ons dan een mail via contact zodat wij u verder kunnen helpen.

Kan ik ook een bestelling plaatsen buiten het assortiment om?

Wij zijn altijd bereid ons assortiment uit te breiden. Als u iets (product/ Barista Tool) op het oog heeft, stuur ons dan een mail met uw verzoek via contact. Mochten wij het product of de barista tool toevoegen in onze collectie dan zullen we u dat uiteraard laten weten.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De leveringstijd van uw bestelling wordt geschat op 1 tot 3 werkdagen. Indien dit niet het geval is, zullen wij contact met u opnemen.

Wat moet ik doen als er iets mis is met de bestelling die ik ontvangen heb?

Als de doos waarin de bestelling geleverd is beschadigd is, neem dan contact op met de bezorgingsdienst. Mocht er iets anders mis zijn met de bestelling, neem dan contact met ons op via de mail.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen als mijn vraag hier niet tussen staat?

U kunt altijd contact met ons opnemen, ga naar contact en stel uw vraag of mail naar meusecoffee@gmail.com en wij zullen uw vraag zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.